Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Zapraszamy was do wysłuchania piątej części zabawnych opowiadań o sprytnym kocie.
Niestrudzony psotnik Cukierek, kotka Tradycja oraz ich opiekunowie stali się już ulubieńcami dzieci i dorosłych.
Tym razem tatę zaskoczą tajemnicze zwyczaje koszatniczki Kluzo, a Maciek sprawdzi czy przedszkole naprawdę jest okropnym miejscem. Czy da się przeżyć popołudnie z „dyscypliną” i czy dyplomacja...
Organizer awansującego się nauczyciela to praktyczne narzędzie wspierające nauczycieli odbywających staż na kolejny stopień awansu zawodowego.
Publikacja to nie tylko wygodny organizer, lecz także poradnik zawierający wskazówki dla awansujących nauczycieli.
W organizerze znajdziesz stronę tytułową z miejscem na swoje dane, karty z kalendarzem na cały okres trwania stażu na stopień nauczyciela kontraktowego,...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...
Powieść historyczna w barwny sposób przedstawiająca ostatni okres z życia Cycerona i upadek republiki rzymskiej.
Książka, przy której nie sposób się powstrzymać przed porównaniami z późniejszymi wydarzeniami historycznymi, również z tymi najnowszymi.
Marek Tuliusz Cycero - były konsul, człowiek, dla którego polityka jest sensem życia, musi stanąć w obronie republiki.I tak jak dotąd jego orężem nie...
GDY PIŁKARSKI ŚWIAT CZEKA NA NOWEGO KRÓLA, ZJAWIA SIĘ ON - FRANCUSKI KSIĄŻĘ FUTBOLU
MBAPPE to opowieść o synu dwojga sportowców, osiedlonych we Francji imigrantów z Algierii i Kamerunu. O chłopcu z przedmieść Paryża, który, gdy tylko skończył 12 lat, stał się celem numer 1 dla największych klubów Europy. Wreszcie, o zawodniku, który ma talent, odwagę i determinację, by lada moment zająć miejsce...