Chcesz zmienić coś w swoim życiu, rozwijać się w pracy, a może szukasz sposobu na zrobienie najlepszych kiszonek? Sięgnij po poradnik, który pomoże Ci w zrealizowaniu celu.
To jest instrukcja obsługi mężczyzny.
Dla niego. I jego partnerki.
Prosta i kompletna książka serwisowa tej niezwykłej biomaszyny, jaką jest mężczyzna.
Oto najważniejsze odpowiedzi na pytanie: co robić, żeby ta jedyna w swoim rodzaju "wyścigówka" zawsze była niezawodna, sprawna, silna i szczęśliwa.
Jak wygląda checklista badań dla faceta?
Jak podnieść libido i cieszyć się seksem?
Jak przeżyć...
"Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów" - Brian Tracy
Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności pracy i osiągania z niej zadowolenia.
Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z...
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie.
Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana...
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado...
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth....
Nikt nie jest doskonały, wiemy to wszyscy. Jednak praca nad sobą, odkrywanie sfer psychiki obarczonych błędami, które poprzez świadome działanie możemy wyeliminować sprawi, że pokochasz siebie!
Na czym to polega?
Pielęgnuj i poprawiaj swoją osobowość,
uwalniaj się z zakłamań i fałszów hamujących lub wręcz blokujących twój rozwój (poprzez analizowanie przyczyn leżących u źródeł takich zachowań),...
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie.
Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.
Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów...
"Nowe wydanie najbardziej znanej książki Brené Brown i bestsellera „New York Timesa” z dodatkowymi narzędziami
Od wielu lat Brené Brown zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Służy nam swoją wiedzą w kwestiach społecznych, jak i zwykłymi życiowymi radami przydatnymi na co dzień. Zawsze można liczyć na to, że szczerze powie, jak jest. Potrafi nas rozbawić, ale nie zawaha...
Udzielanie informacji zwrotnej - takie proste, że aż trudne!
Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami - wszystko to to właśnie feedback.
Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne.
Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza...
Mamy do dyspozycji coraz więcej informacji i zawieramy transakcje w coraz szybszym tempie. Mamy więcej klientów do obsłużenia, więcej maili wymagających odpowiedzi, więcej telefonów, więcej zadań, więcej spotkań…
Cały czas się śpieszymy i pracujemy coraz więcej godzin, bo mamy poczucie, że inaczej nie nadążymy za wymaganiami i pozostaniemy w tyle. Wielu liderów i szefów zastanawia się, jak pomóc...