Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Cyfrowe gazety, czasopisma, książki i audiobooki od Reporterzy.info

Reporterzy.info
cyfrowa prasa i książki

główne menu

patenty

  • Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej - audiobook

    Data dostępności: 27.02.2023

    Data publikacji: 27.02.2023

    Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać? Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego? Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • AutoRok 1900-2000: Zbudujmy Historię - ewydanie

    AutoRok 1900-2000: Zbudujmy Historię - ewydanie

    Data dostępności: 08.07.2019

    Data publikacji: 08.07.2019

    Od autora: Początek nowego stulecia zainspirował mnie do stworzenia ilustrowanej kroniki motoryzacyjnej AutoRok, przedstawiającej wydarzenia poszczególnych sezonów. Oczywiście motoryzacja nie narodziła się w czasach współczesnych, lecz ponad 100 lat temu. Ma za sobą okres wyjątkowo ciekawy, a zarazem burzliwy, zarówno od strony ewolucji samochodu, jak i ogólnych wydarzeń na świecie. Bez wątpienia...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,00 27,55 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Welesówna
  2. 2.Noc kłamstw
  3. 3.Medea z Wyspy Ognia
  4. 4.Męczennicy na płótnie
  5. 5.Pszoniak. Fragmenty
  6. 6.Trzecia płeć
  7. 7.Kądziel
  8. 8.Tygodnik Solidarność
  9. 9.Dobry Tydzień
  10. 10.To i owo TV

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Nowa Fantastyka
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  6. 6.Berdo
  7. 7.Newsweek Polska
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Tygodnik Do Rzeczy
  10. 10.Polityka