W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
- Ile poszczególne polskie samorządy...
Nowe technologie / Biznes
Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu?
Jakie są najnowsze trendy?
Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na potrzeby użytkownika i dlaczego warto tworzyć makiety funkcjonalne?
Idealnie trafiłeś - trzymasz w rękach książkę, która odpowie na wszystkie te pytania!
Znajdziesz tu również informacje dotyczące kosztów stworzenia...
Włoski producent win Gabriel De Campo od lat stara się zawojować kalifornijski rynek. Teraz stoi przed wielką szansą, ponieważ stworzył nowe wino o wyjątkowym smaku. Musi je teraz dobrze wypromować. Zatrudnia najlepszą w tej dziedzinie specjalistkę Alexandrę Anderson. Liczy, że dzięki niej świat pozna i doceni jego wino. Nie przewidział jednak, że przy okazji Alexandra sporo namiesza w jego życiu&...
Rose Harkness wpada na świetny pomysł, jak wypromować swoją agencję matrymonialną. Chce umówić na randki sportowców ze słynnej drużyny Wilków, goszczących akurat w Toronto. Reklama tych randek znalazłaby się w lokalnej telewizji. Rose musi tylko uzyskać zgodę właściciela drużyny - przystojnego milionera Plata Kuragina. Już po pierwszym spotkaniu wie, że nie będzie to łatwe…
Szef sieci eleganckich sklepów z odzieżą Luke Bryant potrzebuje znanej osoby, która pomoże mu wypromować nowe salony w Azji. Specjalistka od PR poleca mu Aurelię, gwiazdę muzyki pop, lecz Luke nie wyobraża sobie bohaterki tabloidów w tej roli. A jednak po rozmowie z Aurelią nie może przestać o niej myśleć. Wpada na pomysł, jak mimo wszystko mógłby wykorzystać ją w reklamie sklepów, a jednocześnie poznać...