W numerze między innymi:
Kto zaszczekał na Reksia? Muzyka w animacji. Maria Wilczek-Krupa pisze o polskich kompozytorach eksperymentujących w kinie rysunkowym. Jan Topolski pisze o kompozytorach współpracujących z twórcą animacji Kazimierzem Urbańskim, a z Agnieszką Tomicką, odpowiadającą za polskie wersje dźwiękowe wielu popularnych współczesnych animacji, rozmawia Magda Miśka-Jackowska.
Relacje ze spektakli: „Katia Kabanowa” w Opéra de Lyon, „Księżniczka czardasza” w Operze Bałtyckiej, „Messa da Requiem” w Theater St. Gallen, „Innocence” w Royal Opera House, „Beethoven i szkoła holenderska” w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, podsumowanie Międzynarodowego Konkursu Sztuki Wokalnej im. Ady Sari, recenzja filmu „Pianoforte”, a także festiwale: Millenium Docs Against Gravity i Spor w Aarhus.
Recenzje dziesięciu albumów, m.in. najnowszych nagrań Amandine Beyer, Erica Lu i Patricii Kopatchinskiej, a także książek: „Chopina” Jakuba Puchalskiego z serii Małych Monografii PWM oraz „Suzuki, The Man and His Dream to Teach the Children of the World” Eri Hotty.
Benjamin Vogel pisze o muzyce żydowskiej. Jakub Gucik o rozszerzonych technikach instrumentalnych i nowym podejściu do instrumentu w muzyce współczesnej. Marcin Abijski wyjaśnia, czym jest „Irmologion supraski”. Michał Bajer kontynuuje cykl „Łapanie za słowa”, a Paweł Bień „Słuchanie obrazów”.