Czy wiesz, jak zamienić swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie w biznes, który przynosi stabilne dochody i pozwala działać na własnych zasadach?
Jeśli jesteś coachem, trenerem, konsultantem, mentorem lub doradcą - ta książka jest dla ciebie.
Donald Miller, autorytet w branży doradczej z ponad 20-letnim doświadczeniem, pomoże ci zbudować solidne fundamenty i skutecznie rozwijać swoją firmę.
...
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się!
„Muszę to przemyśleć” - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.
Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.
W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają...
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś.
Zero to One pokazuje, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność...
Czy pomaganie innym to przepis na porażkę? A może największe sukcesy osiągają ci, którzy nie myślą tylko o sobie? Adam Grant, czołowy ekspert w dziedzinie psychologii organizacyjnej i najwyżej oceniany profesor Wharton School, w tej przełomowej książce udowadnia, że nie rywalizacja, a mądra współpraca stanowi klucz do osiągnięcia najlepszych wyników - zarówno w biznesie, jak i w życiu zawodowym.
...
Zmiana w organizacji jest nieunikniona - ale czy na pewno musi oznaczać chaos i trudności?
Tradycyjne podejście do zarządzania zmianą opiera się na sztywnym planowaniu lub przekonaniu, że każda zmiana wywołuje silny opór. Jaka jest skuteczność takiego podejścia? Zaledwie 30%.
Zwinne zarządzanie zmianą pozwala lepiej reagować na rzeczywistość, a jego najważniejszym wyróżnikiem jest elastyczność...
Co przyciąga największą uwagę w mediach, w polityce, w codziennym życiu? Konflikt. Kochamy go czy nienawidzimy̶nie możemy od niego uciec. Ale co, jeśli konflikt nie jest problemem, tylko szansą?
William Ury, legendarny negocjator i autor światowych bestsellerów, odsłania brutalną prawdę: konflikty są nie tylko nieuniknione, ale wręcz potrzebne.
W tej książce zaglądamy za kulisy najbardziej napiętych...
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię.
Powszechne błędy
Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...
Twoi analitycy przedstawiają skomplikowane modele, ale ich rekomendacje nie przekładają się na realne działania? Raporty pełne wskaźników i wykresów nie dają ci jasnych odpowiedzi? Czujesz, że dane w twojej firmie mają ogromny potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać?
Analiza danych dla menedżerów to przewodnik, który pozwoli ci przekształcić dane w konkretne decyzje biznesowe.
Dzięki tej...
Odkryj buntownicze podejście, które może być największym atutem w rozwiązywaniu problemów i budowaniu nowej jakości w pracy i życiu.
- Nie wiesz, jak wykroczyć poza schemat i znaleźć nowe drogi wyjścia z impasu?
- Czujesz, że twój zespół utknął w rutynie?
- Chcesz unikać poważnych błędów wynikających z podążania utartymi ścieżkami?
W świecie, gdzie często dominuje jedna narracja i myślenie schematami,...