Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś.
Zero to One pokazuje, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność...
To nie liderzy wygrywają, a zespoły, które potrafią wykorzystać potencjał współpracy w nowoczesny, przełomowy sposób. Tradycyjne modele przywództwa zawodzą, a firmy nadal koncentrujące się na jednostkach zamiast na sile zespołu tracą przewagę i możliwości rozwoju.
Keith Ferrazzi przedstawia 10 kluczowych zmian, które redefiniują sposób działania zespołów i pozwalają im osiągać maksymalną efektywność.
...
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się!
„Muszę to przemyśleć” - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.
Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.
W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają...
Zmiana w organizacji jest nieunikniona - ale czy na pewno musi oznaczać chaos i trudności?
Tradycyjne podejście do zarządzania zmianą opiera się na sztywnym planowaniu lub przekonaniu, że każda zmiana wywołuje silny opór. Jaka jest skuteczność takiego podejścia? Zaledwie 30%.
Zwinne zarządzanie zmianą pozwala lepiej reagować na rzeczywistość, a jego najważniejszym wyróżnikiem jest elastyczność...
Co przyciąga największą uwagę w mediach, w polityce, w codziennym życiu? Konflikt. Kochamy go czy nienawidzimy̶nie możemy od niego uciec. Ale co, jeśli konflikt nie jest problemem, tylko szansą?
William Ury, legendarny negocjator i autor światowych bestsellerów, odsłania brutalną prawdę: konflikty są nie tylko nieuniknione, ale wręcz potrzebne.
W tej książce zaglądamy za kulisy najbardziej napiętych...
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię.
Powszechne błędy
Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...
Czy pomaganie innym to przepis na porażkę? A może największe sukcesy osiągają ci, którzy nie myślą tylko o sobie? Adam Grant, czołowy ekspert w dziedzinie psychologii organizacyjnej i najwyżej oceniany profesor Wharton School, w tej przełomowej książce udowadnia, że nie rywalizacja, a mądra współpraca stanowi klucz do osiągnięcia najlepszych wyników - zarówno w biznesie, jak i w życiu zawodowym.
...
Twoi analitycy przedstawiają skomplikowane modele, ale ich rekomendacje nie przekładają się na realne działania? Raporty pełne wskaźników i wykresów nie dają ci jasnych odpowiedzi? Czujesz, że dane w twojej firmie mają ogromny potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać?
Analiza danych dla menedżerów to przewodnik, który pozwoli ci przekształcić dane w konkretne decyzje biznesowe.
Dzięki tej...
Odpowiedzialność karna menedżera
Jeśli chcesz zamówić tę publikację w wersji tradycyjnej (produkt fizyczny w cenie 49 zł + koszt wysyłki), złóż zamówienie telefonicznie pod numerem +48 22 343 38 52 (jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00).
Poradnik „Odpowiedzialność karna menedżera” jest niezbędną pozycją szczególnie dla członków, zarządów, rad nadzorczych...
Czy wiesz, jak zamienić swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie w biznes, który przynosi stabilne dochody i pozwala działać na własnych zasadach?
Jeśli jesteś coachem, trenerem, konsultantem, mentorem lub doradcą - ta książka jest dla ciebie.
Donald Miller, autorytet w branży doradczej z ponad 20-letnim doświadczeniem, pomoże ci zbudować solidne fundamenty i skutecznie rozwijać swoją firmę.
...